.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ستاد اجرایی خدمات سفر استان چه می کند ؟
اولین مسافران نوروزی 95 مازندران شوکه شدند !
شمال نیوز - عیدانه 1 : همه این ها در حالی است که در مازندران ستادی با عنوان « ستاد اجرایی خدمات سفر » وجود دارد اما به رغم عریض و طویلی آن با اعضایی متشکل از دهها اداره کل ، سازمان و دستگاه اجرایی که خروجی مناسبی در راستای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی ندارند و....

شمال نیوز - عیدانه 1 : در حالی که تنها یک روز به آغاز سال نو باقی است ، ورود گردشگران نوروزی به استان زیبای مازندران نوید یک نوروز پر مسافر را برای این دیار سرسبز می دهد .

به گزارش شمال نیوز ، مسافران نوروزی که با هزار ذوق و شوق وارد استان مازندران می شوند در اولین گام بدنبال محلی برای اسکان خود می باشند اما در کمال ناباوری با قیمت های نجومی و بدون ضابطه روبرو می شوند .

رضا حمیدی که از استان همدان به مازندران سفر کرده است به خبرنگار ما می گوید : واقعا از شنیدن قیمت ویلاها شوکه شدیم و از سفر به مازندران پیشمانیم .

همسر وی نیز که خود را عضو هیئت علمی دانشگاه معرفی می کند ، وارد گفتگو می شود و ادامه می دهد : امسال گفتیم زودتر بیاییم تا از امکانات و مواهب استان زیبای مازندران بیشتر استفاده کنیم اما انگار اشتباه آمدیم و اینجا همه می خواهند جیب مسافران را خالی کنند ! نمی دانم دستگاههای نظارتی در بخش گردشگری کجا هستند ؟ هر کس ، هر قیمتی که بخواهد اعلام می کند !

ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران چه می کند ؟!

همه این ها در حالی است که در مازندران ستادی با عنوان « ستاد اجرایی خدمات سفر » وجود دارد اما به رغم عریض و طویلی آن با اعضایی متشکل از دهها اداره کل ، سازمان و دستگاه اجرایی که خروجی مناسبی در راستای خدمت رسانی به گردشگران نوروزی ندارند و فقط خود را سرگرم جلسات آنچنانی و تنظیم بیلان کار برای بالادستی ها می کنند و آنچه دیده نمی شود سفر و مسافران نوروزی است .

جالب تر اینکه مدیران ارشد استان نیز مسئولیت این ستاد بدون خروجی را برعهده دارند و در هر جلسه و مراسمی با آب و تاب از موفقیت این ستاد سخن می گویند !

جمالی که از تهران به غرب مازندران سفر کرده است به شمال نیوز گفت : استاندار و مدیران ارشد مازندران خودشان را به جای مسافران نوروزی بگذارند تا شرایط ما را که با هزار امید و آرزو به این استان سفر کرده ایم درک کنند . واقعا آنقدر نظارت کم است و اقامتگاهها به مردم اجحاف می کنند که مجبورم سفری که پیش بینی آن برای 5 روز بوده را یک روزه به پایان برسانم و به تهران برگزدم . نمی دانم این استان استاندار دارد یا نه ؟ پس چرا وضعیت این گونه است ؟

زهرا س خانم خانه دار که از لرستان به محمودآباد آمده است هم معتقد است با پشت میز نشینی و در اتاق نشستن مدیران کارها به خوبی پیش نمی رود .

این خانم میانسال لرستانی گفت : وقتی به ویلاداران که چه عرض کنم ! اتاق دارانی که به نام ویلا مبالغ هنگفت می گیرند اعتراض می کنیم می گویند « به ما اعتراض نکنید بروید میراث فرهنگی و گردشگری معترض شوید . ما به شما اجاره ندهیم یکی دیگر پیدا می شود » واقعا جای تعجب است که مسئولان مرتبط در استان مازندران بیخیال مسافران شدند .

راههای پرزباله و مسافران متعجب !

از قیمت های گزاف اقامتگاههای استان که بگذریم ، زباله های انباشت شده و بوی تعفن آنها ، نارضایتی مسافر ان نوروزی را در برخی از مسیرهای استان به همراه دارد .

به نظر می رسد جمع آوری زباله ها از حاشیه جاده ها یکی از اقدامات ساده و  ابتدایی است که اداره کل راه و شهرسازی مازندران از آن غفلت کرده است .

پیشنهاد می شود تا دیر نشده و پیک سفرها آغاز نشده است تدابیر لازم برای جمع آوری زباله ها در برخی مسیرهایی که صورت نگرفته به انجام رسد تا چهره مسافرانی که از نابسامانی خدمات رسانی در مازندران متعجب شده اند ،بیش از این حیرت زده نشوند .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گزارشات شمال نیوز از مشکلات ، معضلات و نارسایی های مربوط به سفرهای نوروزی را در فرصتهای بعدی هم بخوانید .

« میزبان خوبی باشیم .... »


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کمال 29 اسفند 1394
سلام به شمال نیوز من فکر می کنم مشکل از قلب ستاد سفر است . به عنوان یک فرد مطلع عرض می کنم که از دست استاندار و دیگر اعضا کاری برنمی آید حوزه اداره کل میراث و گردشگری و شخص مدیر آن باید با شادابی عمل کند . متاسفانه شرایط رکود در سازمان گردشگری وجود دارد و مدیر کل محترم انگیزه لازم را ندارد . نتیجه این می شود که مسافران ناراضی می شوند و گرفتار شرایط بحرانی می گردند .
سید 29 اسفند 1394
خیلی خنده داره . یاد اون مثال قدیمی آفتابه و لگن افتادم که ............ . این ها مهمان ما هستم و باید ازشون خوب پذیرایی کنیم . حالا بگذریم که وقتی میریم استانشون اونها هم میزبان خوبی نیستند .
n 29 اسفند 1394
خیلی هم خوب شد.بد به حال اونایی که مازندران رو جایی برای تفریح و گردش میدونن.همینم از دستشون بگیریم ببینیم چه میکنن.
ناصر 29 اسفند 1394
جواب شما يا خيلي فلسفيه يا بازي با كلماته . اگه مدير كل انگيزه نداره چرا هست به چه دليل اصرار به ماندن در جايي كه آثار نداره داره. مگه استاندار خيلي اكتيو ما نفرموده بودن ستاد اجرايي خدمات ما دايميه. استاندار جان دايمي پيشكش همين نوروز آبروداري كن. البته اگه ...
نا شناس 29 اسفند 1394
خوش بحالشان. ما کارمندان شهرداری برای اینکه ........ شورای شهر و شهردار و ....... در این شب عیدی ....... بشود جمعه و شنبه که روز جمهوری اسلامی است باید تا ساعت اداری سر کار باشیم . خاطره بدی از این روزها در ذهن ما می ماند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.